Įkvėpimas imtis verslo - šuo?
|
Šunų ėdalas, tai dar viena verslo idėja ir galimybė plėtoti verslą. Kiek Lietuvoje galime rasti tokių verslų? Taigi, pasidalinkime amerikietiško verslo modeliu. Marco Giannini gimė JAV, Los Andžele, ir, rodos, neišsiskyrė iš vietos berniukų, tačiau... Didžiausią įtaką jo gyvenimui padarė šeima: senelis, turėjęs verslininko gyslelę ir atidaręs kelias maisto prekių parduotuves, bei tėvas, praktikavęs mediciną daugiau nei 40 metų.
Žvelgdamas į savo šeimą ir derindamas meilę gyvūnams su įgyta patirtimi Marco nusprendė kurti mediciniškai puikiai subalansuotų maisto produktų šunims liniją.
M. Giannini įgijo išsilavinimą Pietų Kalifornijos universitete, o studijuodamas magistrantūroje labiausiai gilinosi į verslo vadybos mokslus. 2003-aisiais, vis dar studijų metais, jis gavo apdovanojimą už geriausią verslo planą. Tais pačiais metais buvo įkurta kompanija „Dogswell“, kuri šiuo metu krauna milijoninį pelną.
Kaip viskas prasidėjo? Ogi baigęs universitetą Marco tvirtai tikėjo sveiko ir subalansuoto šunų ėdalo idėja. Pasiskolinęs 30 tūkst. JAV dolerių jis pradėjo savo verslą: vežiojo maistą po įvairias nepriklausomas klinikas ir gyvūnų parduotuves. Pirmo mėnesio pajamos siekė 35 tūkst. JAV dolerių. Nuo to laiko pardavimas didėjo šimtu procentų kasmet. Paslaptis – žmonių įsitikinimas, savo geriausiems draugams perka saugų, maistingą ir sveiką ėdesį, taip pat Marco sugalvoti ėdesio mėginukai, dalijami klientams.
Augant pardavimui M. Giannini suprato, kad jam reikės pagalbos. Taigi vyras ėmė ieškoti pagalbininkų ir iki šiol dirba su 25 profesionalais, kuriuos labai brangina: stengiasi sukurti gerą darbo atmosferą, siunčia į stažuotes, kiekvieną penktadienį leidžia dirbti valanda trumpiau.
Šiuo metu pradėtas naujas visaverčio kačių ėdalo projektas „Catswell“. Anot verslininko, produkto sėkmė priklauso nuo gebėjimo kuo greičiau jį sukurti ir pateikti rinktai. Na, o jauniems verslininkams, norintiems išvengti daugybės klaidų, nusivylimų ir netekčių, M. Giannini pataria imtis tokios verslo idėjos, kurią nesunku įgyvendinti ir pasiūlyti rinkai vos per mėnesį. Marco priduria, kad būtent tokia yra ir jo sėkmės paslaptis.
|
Komentarai
Kategorijos
- Prostitucija: pramoga ar būdas užsidirbti?
- Pažintis dirbant Palangos bare lėmė verslo sėkmę
- Geidžiamiausių verslininkų indeksas
- Kaip gimė „Coca-Cola“ pavadinimas?
- Egzotinių kiaušinių verslas
- Laimi ne stipriausi ir ne protingiausi, o tie, kurie prisitaiko prie naujovių
- Malonaus skonio beieškant: kada kava skani tik su cukrumi?
- Nuostabios darbo sąlygos Silicio Slėnyje
- Didžiausios verslo aferos
- Kaip atskirti originalius kvepalus nuo klastotės?