M. Lewisas pakvies jus pakeliauti aplink Europą.
Skaityti toliau »
Sugalvoti idėją – kur kas paprasčiau nei ją įgyvendinti.
Skaityti toliau »
Sakoma, kad tinkamu metu perskaityta gera knyga gali pakeisti gyvenimą.
Skaityti toliau »
„No Thanks, I’m Just Looking“ dalijasi pardavimo meistrų verslo paslaptimis, kaip ištraukti savo karjerą iš bedugnės ir iškelti ją į pačias aukštumas: praktiški „pinigų gaminimo“ patarimai ir lengvai perprantama sistema – trumpiausias kelias į sėkmę.
Skaityti toliau »
Klimato kaita, vėjo ir saulės energija, branduolinė jėga ir gamtosauga. Kol visi verkia dėl tirpstančių ledynų, Kristin Shrader-Frechette timpteli liūtą už ūsų ir savo knygoje griežtai ginčija, kad branduolio skilimas ir švarios anglys nesustabdys klimato kaitos. Autorė įsitikinusi, jog šie debatai tęsiasi vien dėl to, kad nepriklausomų ekspertų burnos užčiaupiamos pinigais, o sprendimas, kaip sustabdyti tirpstantį ledą, jau seniai rastas...
Skaityti toliau »
„Hollywood Left and Right“ – tai dėmesį prikaustanti istorija apie tai, kaip Holivudas tapo pulsuojančiu Amerikos politikos centru, ne vienam aktoriui dovanojusiu žėrinčią politiko karjerą. Nuo Charlie Chaplino, kurio filmuose beveik visuomet atskleidžiami jo kairieji įsitikinimai, Louiso Mayerio, Edwardo G. Robinsono, Harry Belafonte, prezidento Ronaldo Reagano, senatoriaus George’o Murphy, Jane Fondos, Charltono Hestono, Warreno Beatty iki Arnoldo Schwarzeneggerio-Terminatoriaus virsmo gubernatoriumi. Tiems, kurie tiki pasakomis apie Holivudo laisvę, knyga atvers akis – joje ūmiai, bet įdomiai išdėstyta tikroji Holivudo istorija.
Skaityti toliau »
Naudodamasis vieno iš garsiausių karo strategų per visą pasaulio istoriją Sun Tzu principais, Markas R.McNeilly demonstruoja, kaip išvengti bedugnių versle ir įgauti ilgalaikį pranašumą prieš savo konkurentus. Pateikdamas realius šių dienų pavyzdžius, tokius kaip „Google“, „Amazon“, „Starbucks“ ir kitus, autorius į dienos šviesą išneša purviniausias verslo pasaulio peripetijas.
Skaityti toliau »
Šiuolaikiniame pasaulyje produktai, technologijos ir darbo vietos keičiasi taip greitai, kad mes visi nuolat mokomės. Dauguma mokome ir kitus, netgi jei to ir nėra mūsų darbo apraše.
Skaityti toliau »
Ši knyga nepalieka nieko už paraščių: patarimai, mintys ir idėjos – jau išgyventos ir neišgalvotos.
Skaityti toliau »
Nors alų ir ekonomiką susieti galėtume tik po trečiojo bokalo, „The Economics of Beer“ – pirmoji knyga, priėmusi iššūkį suskaičiuoti bare uždirbamus milijonus.
Skaityti toliau »

Kategorijos