5 patikimo verslininko bruožai

Dažnai sakoma, kad sulaukti sėkmės yra daug lengviau, nei ją išlaikyti. Tai padaryti padeda ne tik kruopštus darbas, bet ir savybės, kurios aplinkiniams parodytų, kad esate patikimas. Tiek verslininkai, tiek jų darbuotojai kartais susiduria su situacijomis, kai atrodo, kad buvo padaryta viskas, tačiau klientas arba partneris atsisakė pirkti ar bendradarbiauti. Tokiomis akimirkomis, matyt, ne vienas mintyse paburnoja ir prisiekia sau, kad kitą kartą pasistengs labiau ir padarys daugiau. Bet gal tą energiją reikėtų nukreipti kitur?



Išvaizda

Vienas paprasčiausių būdų padidinti sėkmės tikimybę – rūpintis savo sveikata ir išvaizda. Stereotipas, kad gražūs, savimi besirūpinantys žmonės dažniau sulaukia pasisekimo, o siekti tikslų jiems lengviau, yra gajus ir nagrinėtas daugelio mokslininkų. Nors prieš kelerius metus Satoshi Kanazawos atliktas tyrimas parodė, kad gražūs žmonės iš tiesų yra protingesni, kaip jis pats teigia, tai tik empiriniai matavimai. Kiti mokslininkai į šį stereotipą žiūri atsargiau ir sako, kad gražių žmonių sėkmę galbūt lemia tai, kad jie tiesiog geriau jaučiasi ir labiau savimi pasitiki.

Apie geros išvaizdos svarbą ir naudą galite paskaityti Danielio S. Hamermesho knygoje „Beuty Pays: Why Attractive People Are More Succsessful?“.

Reputacija

Kitas ne mažiau svarbus dalykas – jausti atsakomybę už viską, ką sakai. Vienas neatsakingas pareiškimas ar neištesėtas pažadas ir ilgus metus kurtas verslas gali sugriūti kaip kortų namelis. Tačiau jei sugebėsite tesėti pažadus ir laikytis žodžio, tuomet po kurio laiko galėsite net mažiau rengti sutarčių – žmonės ims tikėti tuo, ką sakote. Tad prieš žadėdami prekę pristatyti iki, pavyzdžiui, trečiadienio, pirmiausia gerai pagalvokite, ar sugebėsite tai padaryti. Jeigu matote, kad yra tikimybė, kad pažadas nebus ištesėtas, iškart pripažinkite tai. Svarbiau ne greitai uždirbti kelis litus, o išsaugoti tai, kas ateityje gali padėti pasirašyti stambių sutarčių ar sulaukti visuotinio pripažinimo, – reputaciją.

Entuziazmas

Tikriausiai neatsiras tokių, kuriems patinka klausytis monotoniško dundenimo, kai net ir pačią geriausią idėją užgožia asmens pasyvumas. Tokiais atvejais atrodo, kad žmogus, kuris skaito pranešimą arba pasakoja apie įmonės reikalus, kankinasi. Iš šalies pažiūrėjęs apskritai gali pamanyti, kad jis netiki tuo, ką pats sako. Visi mes bent kartą buvome paskaitoje, seminare ar kokiame nors susirinkime, kur teko kovoti su miegu, nes buvo nuobodu. Tad prisiminęs tai pagalvokite, ką galima padaryti, kad jūsų pranešimai, pristatymai ir pokalbiai nebūtų sausi. Įkvėpkite save ir aplinkinius.

Užtikrintumas

Ši savybė yra būtina priimant sprendimus. Tai, žinoma, nereiškia, kad turite užsikimšti ausis ir apsimesti, kad negirdite kitų pasiūlymų. Aplinkinių patarimai ir idėjos kartais gali būti labai naudingi, bet jei norite, kad atrodytumėte patikimas, priimkite sprendimus ir praneškite juos užtikrintai. Pavyzdžiui, jūsų klausia, kiek norėtumėte gauti pinigų už parduodamą produktą ar paslaugą. Nemikčiokite ir nesvarstykite pusbalsiu – garsiai ir užtikrintai sakykite sumą. Tai gali lemti gerą nuomonę ne tik apie jus, bet ir jūsų prekę.

Bendruomeniškumas

Jei norite, kad darbuotojai jūsų neminėtų bloguoju, tuomet nebūkite tas, kuris kaip Dzeusas nusileidžia iš Olimpo retkarčiais pasižiūrėti į mirtinguosius. Kiekviena įmonė turi vidinę kultūrą ir savas tradicijas. Jas reikėtų žinoti. Taip pat nereikėtų atsiriboti nuo bendrų švenčių ar laisvalaikio. Jei protingai elgsitės ir nebandysite pataikauti, šniukštinėti arba nurodinėti, tuomet jūsų dalyvavimas netaps nemaloniu trikdžiu. Atvirkščiai, gausite progą geriau pažinti tuos, kurie padeda jums siekti tikslų. Be to, juk būtent darbuotojai yra tie žmonės, kurie noromis ar nenoromis skleidžia informaciją apie jus už bendrovės sienų. Todėl pageidautina, kad tai būtų geri atsiliepimai. Juk šiais laikais, kai socialiniai tinklai apraizgė visą pasaulį, žinia iš lūpų į lūpas, įgavusi kiek kitokią formą, gali per kelias minutes apskrieti visą šalį ir net pasaulį.

 

Šaltinis: bznstart.lt

Komentarai

Kategorijos