Aštuonios potencialiai sėkmingos verslo idėjos 2012 metams

Dažnai girdime puikių verslo sėkmės istorijų, tačiau visos jos turi kelis pasikartojančius elementus. Vienas svarbiausių – idėja. Jeigu jos neturėsime, nepadės nei turimas išsilavinimas, nei stabili finansinė padėtis, nei gebėjimas rizikuoti... Taigi pristatome potencialiai sėkmingų verslo idėjų tendencijas smulkiajam ir vidutiniam verslui plėtoti 2012-aisiais.

Internetinis verslas
Internetinis (online business) verslas išlieka viena sparčiausiai augančių ir populiarėjančių verslo sferų. Dirbant virtualiai taupomos sąnaudos (pavyzdžiui, darbuotojų skaičius, patalpų nuoma ir pan.), pastebimas pirkimo internetu augimas, įtaka bendram verslo klimatui, išaugusios pajamos ir pan. Be to, tai puikus būdas smulkųjį verslą perkelti į aukštesnį lygį, o iki minimumo supaprastinti interneto svetainių kūrimo ir valdymo įrankiai yra lengvai perprantami ne tik informacinių technologijų ekspertams, asams ar guru, bet ir tau, žmogau!

Socialinės žiniasklaidos/tinklų specialistai
Socialiniai tinklai (social media) vis dar yra labai svarbus komponentas didinant prekių ženklų žinomumą, skatinant pardavimą ar komunikuojant su klientais (didesnė tikimybė gauti grįžtamąjį ryšį). Taigi verslui labai reikia socialinės žiniasklaidos specialistų. O tai yra puiki proga įsteigti būtent socialinių tinklų profilių priežiūra, plėtojimu, atnaujinimu, tai išmanančių žmonių samdymu ir pan. užsiimančią agentūrą. Tik, žinoma, iš pradžių reikės socialinius tinklus, jų veikimo principus išmanančio žmogaus. Pasižvagykite aplinkui, gal tai jūsų anūkas?

Debesų inžinerija
Debesų inžinerija (cloud working) yra pažangiausias paslaugų, naudojančių informacines technologijas, teikimo būdas, atskiriantis šių paslaugų naudotoją nuo rūpinimosi pačiomis informacinėmis technologijomis. Vadinasi, perkančiai įmonei nereikia investuoti gausybės pinigų į infrastruktūros kūrimą, ji tai gauna iš paslaugų tiekėjo. Taigi imantis šios verslo idėjos jūsų darbas būtų teikti IT paslaugas, t. y. nutiesti mokamą automagistralę ir imti rinkliavas. Jums tai atsipirks, nes ne kiekviena įmonė yra pajėgi (arba tiesiog nenori) tiesti savo kelių...

Lankytojų srauto didinimas
Kaip žinoma, interneto svetainė be lankytojų – kaip laivas vaiduoklis vandenyno platybėse. Kodėl lankytojų srautas yra toks svarbus? Žinomumo didinimas, pardavimo skatinimas ir potencialūs reklamos pirkėjai – visa tai tiesiogiai susiję su jūsų finansine gerove (pajamomis). Taigi įmonės, užsiimančios lankytojų srauto generavimu, padeda pasiekti užsakovo tikslus ir dar iš to užsidirbti.

Rankų darbas
Rankų darbo muilas, vynas, papuošalai, drabužiai... Ir Lietuvoje yra originalių žmonių, norinčių išsiskirti iš pilkos masės. Nors rankų darbo gaminių dažniausiai parduodama mažiau, už juos gaunamos didesnės sumos pinigų, taigi blogiausiu atveju gaunamas beveik tas pats uždarbis. Jeigu prekiausite internetu, yra tikimybė, kad jus pastebės ir užsienio pirkėjai. Taigi įdarbinkite savo fantaziją!

Reputacijos vadyba
Reputacija pastaruoju metu tampa itin pažeidžiama grandimi, o norint ją atkurti reikia daug pastangų, deja, tai ne visada pavyksta. Praradus reputaciją krinta pasitikėjimas prekių ženklu ar organizacija, mažėja klientų srautas, krinta pardavimas. Ilgai statytą kortų namelį gali sugriauti toks menkas dalykas kaip nekorektiškas ar juoko forma parašytas sakinys kolegai socialiniame tinkle, neatsakytas kliento skundas ar nelabai viešumai tinkama nuotrauka iš organizacijos vadovo asmeninio archyvo... Reputacijos vadybininkai stengiasi užkirsti kelią tokiems dalykams ir užsiima krizės komunikacija bei problemos sprendimu. Dažnai pačios įmonės nesupranta, kaip elgtis tam tikroje situacijoje, tad tokio profilio įmonė – tikras perlas.

Žaliasis verslas
Kad ir kaip būtų nejauku pripažinti, daug kam žaliosios, ekologinės ir pan. idėjos yra tik dar viena pelninga verslo atšaka (green business), kuri šiuo metu yra madinga (nepaisant to, kad dar ir labai aktuali). Švarios energijos gamyba, perdirbimas, dizaino kūrimas, ekologiškos prekės, kosmetika, drabužiai – viskas, kas šiuo metu yra populiaru ir gali jums atnešti daug „žalių“ pinigų.

Turinio kūrėjai
Čia kalbame apie turinio kūrėjus (copywriter), kurie naudodami duotus šablonus, raktinius žodžius, specifiką geba sukurti puikų produkto ar paslaugos aprašą arba reklaminį tekstą. Tai žmogus, kuris geriau nei jūs moka išpopuliarinti ar išreklamuoti idėjas, asmenybes ir panašiai. Dirbti pagal autorines sutartis yra santykinai brangu pirkėjo atžvilgiu, tad, pavyzdžiui, įkūrus įmonę, siūlančią tokias paslaugas, pirkėjui būtų daug paprasčiau nusipirkti tokio pobūdžio paslaugą su garantijomis, o jums, paslaugos tiekėjams, galima būtų įdarbinti tekstų kūrėjus už fiksuotą atlygį.

 

Šaltinis: bznstart.lt

Komentarai

Kategorijos