Laimi tas verslas, kuris padeda sutaupyti pinigų savo klientams

Situacija Lietuvoje pastaruosius kelerius metus nėra lengva. Nors ekonomikos rodikliai šiek tiek auga, žmonėms vis dar sunku atsigauti. Jie mažina išlaidas būtiniausiems poreikiams, o laimi tas verslas, kuris padeda sutaupyti pinigų savo klientams. Taigi bendrai bandysime apžvelgti telekomunikacijų verslą, be kurio paslaugų turbūt nė vienas neįsivaizduoja savo dienos.

Verta paminėti, kad Lietuvos vartotojų elgsena yra išskirtinai protinga. Atėjus krizei, 2009 metais dramatiškai pasikeitė telekomunikacijų bendrovių paslaugų vartojimas mobiliajame sektoriuje. Pavyzdžiui, 2008 metais 90 proc. žmonių pasirašydami sutartis su „Tele2“ rinkdavosi ir telefonus už 1 litą, o kitais metais net 80 proc. rinkadavosi tik sutartį, nepirkdavo telefono, nes norėjo būti tikri, kad įvykdys sutarties sąlygas. Toks protingas vartojimas mažai šaliai kaip Lietuva yra labai gerai, nes žmonės mąsto, ar bus pajėgūs laikytis įsipareigojimų.

„Tele2“ stipriai sumažino tarifus ir įrodė, kad nėra gėda taupyti, tai netgi galima daryti linksmai. Klientų, perėjusių iš kitų tinklų, mėnesinės sąskaitos apytiksliai mažėdavo 37 proc. Šiuo metu įmonė užima apie 50 proc. rinkos abonentais, o iš viso turi 1,8 mln. klientų.

„Tele2“ yra antras operatorius pagal dydį 3G ir GSM tinkle ir pripažinta vertingiausia telekomunikacijų bendrovė, įvertinta 1 mlrd. litų. Karščiausia telekomunikacijų bendrovių tendencija ir ateitis – išmanieji telefonai, kurie kol kas sudaro 16 proc. rinkos. Žmonės vis dar turi senesnius mobiliuosius aparatus, laikai kol kas nepagerėjo, tad neskubama išlaidauti.

 

Šaltinis: bznstart.lt

Komentarai

Kategorijos