Dažnas žmogus mėgsta pakeisti aplinką ir pasisvečiuoti svetimoje šalyje. Kelionių metu atsipalaiduojame, užmirštame savo rūpesčius, įsikrauname energijos.
Skaityti toliau »
Prekės ženklas – tai simbolis, kuris padeda atskirti vieno gamintojo/įmonės prekes ar paslaugas nuo kitų gamintojų prekių ar paslaugų. Pabandykite įsivaizduoti, apie ką kalbama šiame sakinyje: „Mes sėdome į „Mercedes“, nuvažiavome į „Akropolį“, pasėdėjome „Pomodoro“, pavaikščiojome po „Eldorado“, vėliau užsukome į „Maximą“, nusipirkome „Coca-Cola“, „Aquafresh“ ir dar visokių smulkmenų...“
Skaityti toliau »
Jerry Yangas ir Davidas Filo – du gabūs vyrai, prieš beveik dvidešimtmetį sukūrę vieną geriausiai žinomų pasaulyje interneto vardų „Yahoo!“
Skaityti toliau »
Nors franšizė, kaip ir bet kuris kitas verslas, turi savo pranašumų, trūkumų ir potencialią riziką, šis verslo modelis, ekspertų teigimu, yra saugiausias būdas įgyvendinti savo ambicijas.
Skaityti toliau »
Nors alų ir ekonomiką susieti galėtume tik po trečiojo bokalo, „The Economics of Beer“ – pirmoji knyga, priėmusi iššūkį suskaičiuoti bare uždirbamus milijonus.
Skaityti toliau »
Atidariau naktinį klubą, tačiau sulaukiu labai mažai klientų.
Skaityti toliau »
Kelionės privačiais lėktuvais, jachtos, skrodžiančios Viduržemio jūrą, ir greiti sportiniai automobiliai... Daugelį mūsų žavėjo ir tebežavi rodomi filmai ir verslininkų gyvenimas. Vis dėlto ne prabangos vaikymasis įkvėpė mus, Adomą Pranevičių ir Kastytį Kemežį, drauge pradėti savo verslą. Tiesiog ryžomės įgyvendinti savo svajonę!
Skaityti toliau »
M. Lewisas pakvies jus pakeliauti aplink Europą.
Skaityti toliau »
Dažnai sakome, kad verslus žmogus yra kūrybingas, veiklus ir atsakingas.
Skaityti toliau »
Įdomu pasisukioti teatro virtuvėje, pavaikščioti užkulisiuose ir rasti tikrų, niekam nežinomų talentų, menininkų iš didžiosios raidės.
Skaityti toliau »
1 2 ... 9 10 11 12 13

Kategorijos