"Sun Tzu ir verslo menas: šeši strateginiai principai vadovams“
|
Leidykla – „OUP USA“. 288 p. Viršelis – minkštas. Data – 2011 m. lapkričio mėn. Kalba – anglų. Kaina – 12,99 svaro sterlingų (apie 52 litai).
Naudodamasis vieno iš garsiausių karo strategų per visą pasaulio istoriją Sun Tzu principais, Markas R.McNeilly demonstruoja, kaip išvengti bedugnių versle ir įgauti ilgalaikį pranašumą prieš savo konkurentus. Pateikdamas realius šių dienų pavyzdžius, tokius kaip „Google“, „Amazon“, „Starbucks“ ir kitus, autorius į dienos šviesą išneša purviniausias verslo pasaulio peripetijas.
Autorius
Markas R. McNeilly – profesorius, be to, turi 30 metų patirtį informacinių technologijų versle. Jis – IBM ir „Lenovo“ strategas. Markas jau yra parašęs dvi knygas apie Sun Tzu taktiką ir strategiją „Karo menas“.
Knygą galima įsigyti
www.oup.com
Pristatymo kaina į Lietuvą – 5 svarai sterlingų (apie 25 litai).
|
Komentarai
Kategorijos
Daugiausia komentuojami
- Prostitucija: pramoga ar būdas užsidirbti?
- Pažintis dirbant Palangos bare lėmė verslo sėkmę
- Geidžiamiausių verslininkų indeksas
- Kaip gimė „Coca-Cola“ pavadinimas?
- Egzotinių kiaušinių verslas
- Laimi ne stipriausi ir ne protingiausi, o tie, kurie prisitaiko prie naujovių
- Malonaus skonio beieškant: kada kava skani tik su cukrumi?
- Nuostabios darbo sąlygos Silicio Slėnyje
- Didžiausios verslo aferos
- Kaip atskirti originalius kvepalus nuo klastotės?