„Idėjų įgyvendinimas, arba kaip vizijas paversti realybe“
|
LEIDYKLA – „PORTFOLIO“, 256 P., VIRŠELIS – MINKŠTAS, GALIMAS IR KIETAS (16,84 EURO, ARBA APIE 58 LITAI), DATA – 2011 M. GRUODŽIO MĖN., KALBA – ANGLŲ , KAINA – 7,79 SVARO STERLINGŲ (APIE 27 LITAI), EL. VERSIJA – 5,99 SVARO STERLINGŲ (APIE 24 LITAI)
Sugalvoti idėją – kur kas paprasčiau nei ją įgyvendinti. Idėjos mūsų nebestebina – tai tapo įprasta, dažniausiai – nerealu. Tačiau yra žmonių, kurie nuolat įgyvendina nuostabias ir kartu beprotiškas idėjas, palikdami skeptikus krapštyti pakaušį – kaip? Atsakymas – jūsų rankose. Po šešerių metų nuodugnaus stebėjimo, kaip dirba išskirtinai darnios komandos, po nesuskaičiuojamų interviu didžioji sėkmės paslaptis atskleista.
AUTORIUS
Scottas Belsky įkūrė virtualią platformą kūrybingiems profesionalams – „Behance“ ir jai vadovauja. Galima sakyti, jis yra ir svarbiausio metinio kūrybinių industrijų simpoziumo įkūrėjas. „Making Ideas Happen“ – pirmoji, bet jau pasaulyje perkamiausia rašytojo knyga.
|
Komentarai
Kategorijos
Daugiausia komentuojami
- Prostitucija: pramoga ar būdas užsidirbti?
- Pažintis dirbant Palangos bare lėmė verslo sėkmę
- Geidžiamiausių verslininkų indeksas
- Kaip gimė „Coca-Cola“ pavadinimas?
- Egzotinių kiaušinių verslas
- Laimi ne stipriausi ir ne protingiausi, o tie, kurie prisitaiko prie naujovių
- Malonaus skonio beieškant: kada kava skani tik su cukrumi?
- Nuostabios darbo sąlygos Silicio Slėnyje
- Didžiausios verslo aferos
- Kaip atskirti originalius kvepalus nuo klastotės?